dnes je 12.3.2025

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Lidé si ve zdravotnictví nejčastěji stěžují na kvalitu služeb

18.2.2016, Zdroj: ČTK

Nejčastěji si pacienti stěžují na kvalitu zdravotních služeb. Vyplynulo to ze zkušeností bezplatné poradny Kanceláře Ombudsmana pro zdraví, kde tyto podněty tvořily 47 procent. ČTK to sdělil zakladatel kanceláře Martin Jan Stránský. Poradna poskytla loni 400 bezplatných poradenství. Kancelář nyní vydala Manuál zdravotnického práva, který pomůže pacientům i zdravotníkům hájit jejich práva. Dostupný je na www.ombudsmanprozdravi.cz.

"Pacienti si nejčastěji stěžují na zanedbání či neposkytnutí péče, jsou nespokojeni s léčebnými postupy a etickým přístupem lékaře či sestry. Mluví také o diskriminaci kvůli věku či zdravotnímu stavu a o tom, že byli nuceni připlatit si na nadstandard," uvedl Stránský.

Dalších 24

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Medi profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

OD NÁS PRO VÁS

Zdravotnická dokumentace - průvodce vyhláškou a vzory

Tištěná brožura

Jak projít vyhláškou o zdravotnické dokumentaci bez ztráty kytičky

On-line verze

Corporate Compliance - Jak účinně zavádět a prosazovat korporátní compliance a Compliance management systém

Tištěná brožura

Jak účinně zavádět a prosazovat korporátní compliance a Compliance management systém

On-line verze

Informovaný souhlas pacienta - vzory, rady, příklady

Tištěná brožura

Jak získat informovaný a svobodný souhlas pacienta

On-line verze

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...